Skip to main content
Wydarzenia

Ogólnopolski deweloper

Łączymy siły

Archicom i Echo Residential by Archicom!

Co o rebrandingu powinni wiedzieć nasi klienci?

Po sfinalizowaniu transakcji wewnątrz Grupy, od 1 sierpnia br. Archicom przejął od Echo Investment wszystkie mieszkaniowe projekty deweloperskie, zespół pracowników i bank ziemi. Tym samym dokonano klarownego podziału, po którym Archicom dołącza do grona największych deweloperów mieszkaniowych w Polsce, a Echo Investment nadaje priorytet nieruchomościom komercyjnym, mieszkaniom na wynajem i wielofunkcyjnym projektom „destinations”. To istotny i niecodzienny krok w historii spółki, którego szczegóły chcielibyśmy przybliżyć również naszym klientom.

Głównym celem transakcji, która została sfinalizowana 1 sierpnia br. po wydaniu zgody przez Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy obu spółek, było uporządkowanie struktury Grupy i podwyższenie poprzeczki w zakresie wyznaczonych celów strategicznych. Dzięki przejęciu biznesu mieszkaniowego Archicom istotnie zwiększył swój potencjał w segmencie mieszkaniowym, a działalność Echo Investment będzie w pełni skoncentrowana na segmencie nieruchomości komercyjnych. Od teraz działamy pod szyldem Echo Residential by Archicom w miastach poza Wrocławiem.

Co zmiana oznacza dla klientów Archicom?

• Brak jakichkolwiek zmian formalnych
• Bardziej atrakcyjna i rozbudowana oferta
• Ogólnopolski zasięg i inwestycje w 5 największych aglomeracjach kraju

Z perspektywy dotychczasowych klientów Archicom rebranding nie warunkuje żadnych zmian formalnych. Potencjalni nabywcy mieszkań mogą natomiast spodziewać się znacznego rozbudowania i uatrakcyjnienia oferty – jako nowa marka poza Wrocławiem nasze nieruchomości znajdują się również w Krakowie, Poznaniu, Łodzi i Warszawie, a już wkrótce wkroczymy na kolejne rynki.
Z dewelopera lokalnego i lidera rynku wrocławskiego staliśmy się firmą ogólnopolską. Jak deklaruje Waldemar Olbryk, Prezes Zarządu Archicom, fundamenty strategii nie ulegną zmianie.

Waldemar Olbryk, Prezes Zarządu Archicom

 „Wkraczając na wyższy poziom biznesu, nie zapominamy o tym, co od zawsze nadaje kierunek naszej strategii, czyli orientacji na potrzebach naszych klientów i działaniu w duchu idei zrównoważonego rozwoju. Od początku działalności budujemy nasz biznes na trwałych fundamentach ESG, co nie tylko traktujemy jako nasz obowiązek, ale szanse do zmian dla całej branży” – mówi Waldemar Olbryk.

,,Po przejęciu biznesu mieszkaniowego od Echo Investment mamy do dyspozycji know-how zgromadzone łącznie przez ponad 60 lat funkcjonowania obu spółek na polskim rynku. Stajemy się jedną jeszcze silniejszą organizacją o zasięgu ogólnopolskim, większej wiarygodności, a także stabilności operacyjnej i finansowej. Od wielu lat dokładamy wszelkich starań, aby nasza marka cieszyła się zaufaniem nabywców mieszkań. Rebranding i konsekwentne dążenie do pozycji rynkowego lidera dodatkowo utrwalą ten efekt, a także zwiększą rozpoznawalność, co w konsekwencji pozwoli nam jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania klientów wobec wymarzonej przestrzeni do życia, którą będziemy z sukcesami kreować” – deklaruje Dawid Wrona.

Dawid Wrona, Członek Zarządu Archicom

Co zmiana oznacza dla klientów Echo Investment?

•Konsultanci, ich numery tel. i adresy biur sprzedaży pozostają bez zmian
•Zmiana domeny adresu mailowego konsultantów na archicom.pl

Dotychczasowi klienci Echo Investment również nie odczują istotnych zmian w wyniku rebrandingu. Zarówno konsultanci, z którymi się kontaktowali, jak i ich numery telefonu oraz adresy biur sprzedaży pozostają bez zmian. Jednym zmodyfikowanym detalem jest domena w adresie mailowym.

Leave a Reply