![](https://media-pim-cdn.archicom.pl/wp-content/uploads/sites/65/2023/07/Ogolnoposki-deweloper-facebook-zdjecie_w_tle.jpg)
Łączymy siły
Archicom i Echo Residential by Archicom!
Co o rebrandingu powinni wiedzieć nasi klienci?
Po sfinalizowaniu transakcji wewnątrz Grupy, od 1 sierpnia br. Archicom przejął od Echo Investment wszystkie mieszkaniowe projekty deweloperskie, zespół pracowników i bank ziemi. Tym samym dokonano klarownego podziału, po którym Archicom dołącza do grona największych deweloperów mieszkaniowych w Polsce, a Echo Investment nadaje priorytet nieruchomościom komercyjnym, mieszkaniom na wynajem i wielofunkcyjnym projektom „destinations”. To istotny i niecodzienny krok w historii spółki, którego szczegóły chcielibyśmy przybliżyć również naszym klientom.
Głównym celem transakcji, która została sfinalizowana 1 sierpnia br. po wydaniu zgody przez Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy obu spółek, było uporządkowanie struktury Grupy i podwyższenie poprzeczki w zakresie wyznaczonych celów strategicznych. Dzięki przejęciu biznesu mieszkaniowego Archicom istotnie zwiększył swój potencjał w segmencie mieszkaniowym, a działalność Echo Investment będzie w pełni skoncentrowana na segmencie nieruchomości komercyjnych. Od teraz działamy pod szyldem Echo Residential by Archicom w miastach poza Wrocławiem.
![](https://media-pim-cdn.archicom.pl/wp-content/uploads/sites/65/2023/07/razem.jpg)
Co zmiana oznacza dla klientów Archicom?
• Brak jakichkolwiek zmian formalnych
• Bardziej atrakcyjna i rozbudowana oferta
• Ogólnopolski zasięg i inwestycje w 5 największych aglomeracjach kraju
Z perspektywy dotychczasowych klientów Archicom rebranding nie warunkuje żadnych zmian formalnych. Potencjalni nabywcy mieszkań mogą natomiast spodziewać się znacznego rozbudowania i uatrakcyjnienia oferty – jako nowa marka poza Wrocławiem nasze nieruchomości znajdują się również w Krakowie, Poznaniu, Łodzi i Warszawie, a już wkrótce wkroczymy na kolejne rynki.
Z dewelopera lokalnego i lidera rynku wrocławskiego staliśmy się firmą ogólnopolską. Jak deklaruje Waldemar Olbryk, Prezes Zarządu Archicom, fundamenty strategii nie ulegną zmianie.
![](https://media-pim-cdn.archicom.pl/wp-content/uploads/sites/65/2023/05/WOlbryk_PW_103-scaled.jpg)
Waldemar Olbryk, Prezes Zarządu Archicom
„Wkraczając na wyższy poziom biznesu, nie zapominamy o tym, co od zawsze nadaje kierunek naszej strategii, czyli orientacji na potrzebach naszych klientów i działaniu w duchu idei zrównoważonego rozwoju. Od początku działalności budujemy nasz biznes na trwałych fundamentach ESG, co nie tylko traktujemy jako nasz obowiązek, ale szanse do zmian dla całej branży” – mówi Waldemar Olbryk.
,,Po przejęciu biznesu mieszkaniowego od Echo Investment mamy do dyspozycji know-how zgromadzone łącznie przez ponad 60 lat funkcjonowania obu spółek na polskim rynku. Stajemy się jedną jeszcze silniejszą organizacją o zasięgu ogólnopolskim, większej wiarygodności, a także stabilności operacyjnej i finansowej. Od wielu lat dokładamy wszelkich starań, aby nasza marka cieszyła się zaufaniem nabywców mieszkań. Rebranding i konsekwentne dążenie do pozycji rynkowego lidera dodatkowo utrwalą ten efekt, a także zwiększą rozpoznawalność, co w konsekwencji pozwoli nam jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania klientów wobec wymarzonej przestrzeni do życia, którą będziemy z sukcesami kreować” – deklaruje Dawid Wrona.
![](https://media-js.archicom.pl/wp-content/uploads/sites/65/2023/07/Wrona-Dawid_PW_012-scaled.jpg)
Dawid Wrona, Członek Zarządu Archicom
Co zmiana oznacza dla klientów Echo Investment?
•Konsultanci, ich numery tel. i adresy biur sprzedaży pozostają bez zmian
•Zmiana domeny adresu mailowego konsultantów na archicom.pl
Dotychczasowi klienci Echo Investment również nie odczują istotnych zmian w wyniku rebrandingu. Zarówno konsultanci, z którymi się kontaktowali, jak i ich numery telefonu oraz adresy biur sprzedaży pozostają bez zmian. Jednym zmodyfikowanym detalem jest domena w adresie mailowym.