Kontakt z Archicom we Wrocławiu
Szukasz mieszkania lub lokalu?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 -18.00, oraz sobotę w godz. 10.00 – 14.00
Jesteś naszym klientem?
Eksperci ds. obsługi klienta udzielą odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00.
Chcesz kupić mieszkanie? Skontaktuj się z naszymi Doradcami
Obsługa po zakupie +48 71 78 58 140
Biuro Obsługi Klienta
Pomoc w formalnościach oraz wyjaśnieniu wszelkich kwestii związanych z realizacją umowy. Wsparcie w zakupie dodatkowych produktów i rozliczaniu płatności.
Obsługa w zakresie rękojmi dla Wrocławia
Przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń usterek budowlanych wynikających z rękojmi, nadzór nad usuwaniem usterek.
(71) 78 58 140
rekojmia.budowlana@archicom.pl
Dla pozostałych miast zapraszamy do Panelu Klienta
Odbiór mieszkania
Ustalanie harmonogramu odbiorów, nadzór/pilotowanie usuwania usterek odbiorowych.
Zmiany aranżacyjne
Zgłoszenia dotyczące zmian wprowadzenia zmian aranżacyjnych dotyczyć architektury lokalu, instalacji wodno-kanalizacyjnej, ciepłowniczej czy elektrycznej.
Informacje kontaktowe
Główna siedziba Archicom
- MidPoint71
ul. Powstańców Śląskich 9 (piętro 2)
53-332 Wrocław
Wyznacz trasę
Inne kontakty
Anna Stochaj
Michał Bednarek
Oficjalne powiadomienia
Poszukujemy gruntów w największych miastach w Polsce
Wyślij ofertęBądźmy w kontakcie
Bądźmy w kontakcie
Archicom w mediach społecznościowych
Jesteśmy tam gdzie Ty. Obserwuj nas, żeby zawsze wiedzieć, co nowego planujemy.