Kontakt z Archicom
Szukasz mieszkania lub lokalu?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-18.00.
Zamów kontaktJesteś naszym klientem?
Eksperci ds. obsługi klienta udzielą odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00.
Zamów kontakt
Kontakt z doradcami
Chociaż za nami wiele ambitnych inwestycji, nigdy nie tracimy z oczu tego,
co najważniejsze – mieszkańców i użytkowników naszych budynków.
-
Dostępny
-
Dostępny
-
Dostępny
-
Dostępny
-
Dostępny
-
Dostępny
-
Dostępny
-
Dostępny
Salony sprzedaży
Obsługa po zakupie
Panel klienta
Biuro Obsługi Klienta
Pomoc w formalnościach oraz wyjaśnieniu wszelkich kwestii związanych z realizacją umowy. Wsparcie w zakupie dodatkowych produktów i rozliczaniu płatności.
Obsługa w zakresie rękojmi
Przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń usterek budowlanych wynikających z rękojmi, nadzór nad usuwaniem usterek.
Odbiór mieszkania
Ustalanie harmonogramu odbiorów, nadzór/pilotowanie usuwania usterek odbiorowych.
Zmiany aranżacyjne
Zgłoszenia dotyczące zmian wprowadzenia zmian aranżacyjnych dotyczyć architektury lokalu, instalacji wodno-kanalizacyjnej, ciepłowniczej czy elektrycznej.
Informacje kontaktowe
Archicom S.A.
Inne kontakty
Oficjalne powiadomienia
Head of Investor Relations
Grzegorz Iwański
grzegorz.iwanski@archicom.pl
Zespół relacji inwestorskich
– w tym powiadomienia MAR
i sprawy związane z WZA
relacje.inwestorskie@archicom.pl
Poszukujemy gruntów w największych miastach w Polsce
Wyślij ofertęBądźmy w kontakcie