Archicom publikuje cele na 2019 r.

Grupa Archicom planuje osiągnąć w 2019 r. wynik sprzedaży na poziomie 1300-1600 mieszkań
i przekazać swoim klientom 1500-1600 lokali.

– Cały czas obserwujemy rozwój sytuacji rynkowej. Z perspektywy ostatnich 12 miesięcy możemy rozważać różne scenariusze, dlatego w ocenie Zarządu Grupy Archicom prezentowanie celów na 2019 r. w oczekiwanych przedziałach najlepiej obrazuje nasze oczekiwania – mówi Krzysztof Andrulewicz, prezes Zarządu Archicom. – Realizacja zakładanych celów będzie możliwa dzięki wykorzystaniu pozycji lidera na rynku wrocławskim, a także dywersyfikacji geograficznej i przygotowaniu oferty dopasowanej do potrzeb lokalnych rynków. W aktualnej ofercie mamy mieszkania w kilkunastu projektach, o różnym etapie zaawansowania. Czynnikiem, który będzie nas wspierał w realizacji zakładanych celów, jest spory udział w naszej ofercie mieszkań gotowych do odbioru. W 2019 r. będzie blisko 500 lokali, które cieszą się obecnie dużą popularnością wśród klientów – dodaje.

W 2018 r. Grupa Archicom sprzedała łącznie 1370 lokali, czyli o 4,3% mniej niż w 2017 r. Deweloper przekazał klientom rekordową liczbę 1329 mieszkań, co oznacza wzrost o 41,1% r/r.
Grupa realizuje aktualnie kilkanaście projektów mieszkaniowych we Wrocławiu, Łodzi, Krakowie, Poznaniu oraz Trójmieście. W 2019 r. planowane jest rozpoczęcie kolejnych etapów realizowanych obecnie inwestycji oraz rozpoczęcie nowych projektów, w tym m.in. inwestycji w Krakowie. Bank gruntów umożliwia realizację inwestycji na łącznie około 5500 mieszkań.