Kontakt z Archicom
Szukasz mieszkania lub lokalu?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-18.00.
Zamów kontaktJesteś naszym klientem?
Eksperci ds. obsługi klienta udzielą odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00.
Zamów kontaktKontakt z doradcami
Chociaż za nami wiele ambitnych inwestycji, nigdy nie tracimy z oczu tego,
co najważniejsze – mieszkańców i użytkowników naszych budynków.
Salony sprzedaży
Obsługa po zakupie
Biuro Obsługi Klienta
Pomoc w formalnościach oraz wyjaśnieniu wszelkich kwestii związanych z realizacją umowy. Wsparcie w zakupie dodatkowych produktów i rozliczaniu płatności.
Obsługa w zakresie rękojmi
Przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń usterek budowlanych wynikających z rękojmi, nadzór nad usuwaniem usterek.
Odbiór mieszkania
Ustalanie harmonogramu odbiorów, nadzór/pilotowanie usuwania usterek odbiorowych.
Zmiany aranżacyjne
Zgłoszenia dotyczące zmian wprowadzenia zmian aranżacyjnych dotyczyć architektury lokalu, instalacji wodno-kanalizacyjnej, ciepłowniczej czy elektrycznej.
Informacje kontaktowe
Główny salon Archicom
Inne kontakty
- Anna Stochaj
- +48 665 601 810
- anna.stochaj@archicom.pl
- Michał Bednarek
- michal.bednarek@archicom.pl
Oficjalne powiadomienia
Bądźmy w kontakcie
Bądźmy w kontakcie
Archicom w mediach społecznościowych
Jesteśmy tam gdzie Ty. Obserwuj nas, żeby zawsze wiedzieć, co nowego planujemy.