Za nami ponad 30 lat ciągłych zmian – na rynku nieruchomości, w ofercie, zmian oczekiwań Polaków wobec mieszkań, jak i usprawnień wewnątrz samej firmy. Następstwem rozwoju biznesowego i drogi jaką przebył Archicom jest rebranding. Jednym z głównych elementów zmian jest uruchomienie Panelu Klienta.
NOWOŚCI W OBSŁUDZE KLIENTA
Jednym z głównych elementów rebrandingu jest wprowadzenie nowego narzędzia usprawniającego obsługę klientów. W internetowym Panelu Klienta użytkownicy otrzymają indywidualny dostęp online do dokumentacji, finansowania, kluczowych terminów i wydarzeń na osiedlu. Wszystko zebrane w jednym miejscu, dostępnym z dowolnego miejsca na ziemi.
Pierwsi klienci już korzystają z Panelu Klienta. Wkrótce dostęp do nowego narzędzia otrzymają nowe grupy użytkowników. Docelowo przewidujemy, że każdy właściciel nowej nieruchomości Archicomu otrzyma możliwość skorzystania z nowego systemu wraz z podpisaniem pierwszej umowy z deweloperem.
NOWA IDENTYFIKCJA WIZUALNA
Modyfikacje dotyczą również warstwy estetycznej związanej z marką. Nowa identyfikacja wizualna łączy architektoniczne DNA firmy z najnowszymi trendami w projektowaniu graficznym. Kształt sygnetu nawiązujący do litery „A” wpisanej w trójkąt równoboczny jest mostem łączącym poprzednie logo firmy z „nowym obliczem” dewelopera.