FAQ

Jak zmienić dane adresowe w umowie?

Wystarczy przekazać nowe dane adresowe do Opiekuna Klienta.

Czy można obejrzeć mieszkanie przed odbiorem?

Tak, zgodnie z zapisami  w umowie można dwukrotnie umówić się na wizytę na budowie, należy skontaktować się bezpośrednio z Koordynatorem odpowiedniej inwestycji.

Jak zmienić formy płatności w umowie?

W tym celu należy skontaktować się z Opiekunem Klienta lub przyjść do Salonu Sprzedaży, a nasz pracownik przygotuje odpowiedni aneks do umowy.

Jak dokupić miejsce parkingowe/komórkę?

Należy w tym celu skontaktować się z Opiekunem Klienta lub bezpośrednio z Salonem Sprzedaży.

Z kim się kontaktować po zakupie mieszkania?

Szczegółowy wykaz osób, z którymi należy się kontaktować po zakupie mieszkania, znajduje się w zakładce Z kim się kontaktować.

Jak sprawdzić stan swoich płatności dotyczących zawartej umowy sprzedaży?

Aby sprawdzić stan swoich płatności, należy skontaktować się z Opiekunem Klienta

Kiedy poznam dokładny termin odbioru mieszkania?

Najpóźniejszy termin odbioru mieszkania jest określony w umowie deweloperskiej. Na odbiór zaprosimy Cię z dwu-, trzytygodniowym wyprzedzeniem. Harmonogram odbiorów jest ustalany na miesiąc przed ich rozpoczęciem.

Jak dokonać zmian w projekcie mieszkania?

Zmian w projekcie mieszkania można dokonać tylko do pewnego etapu zaawansowania budowy. Szczegóły możesz ustalić z koordynatorem danej inwestycji. Kontakt do Koordynatorów: w zakładce Z kim się kontaktować.