Kroki milowe

Dokładamy wszelkich starań, by proces zakupu mieszkania był dla Ciebie nie tylko przejrzysty i zrozumiały, ale i niósł satysfakcję związaną z dobrą lokatą kapitału. Pierwszym krokiem formalnym jest podpisanie przedwstępnej umowy sprzedaży. Po nim następują etapy wspólne dla Klienta i dewelopera, związane z wykonaniem postanowień umowy. Co czeka obie strony po zawarciu umowy przedwstępnej? Zaliczka […]

Zmiany aranżacyjne

Projektując mieszkania, staramy się zaproponować naszym Klientom rozwiązania jak najbardziej komfortowe i funkcjonalne. Jeśli jednak masz swój pomysł na wymarzone lokum i chcesz je zaprojektować według własnej koncepcji, dajemy Ci możliwość wprowadzenia zmian aranżacyjnych – zarówno na etapie inwestycyjnym, jak i po zakończeniu budowy. Z uwagi na zobowiązania Archicomu wobec innych Klientów, planowane zmiany nie […]

Odbiór mieszkania

Przed odbiorem Szczególny moment Odbiór mieszkania to moment szczególnie ważny. Przez cały proces inwestycyjny przygotowujemy się do tego, by odbiór kluczy przez Klienta był źródłem radości i satysfakcji z właściwie podjętej decyzji zakupu, wyjątkowym momentem, otwierającym drogę do wprowadzenia się do upragnionego mieszkania. Termin O dacie i godzinie odbioru powiadamiamy Klienta pisemnie z odpowiednim wyprzedzeniem. […]

Akty notarialne

Jeśli jesteś już po odbiorze swojego mieszkania, pozostaje jeszcze ważny etap formalny – przeniesienie własności. Będąc właścicielem, uzyskujesz pełne prawa do dysponowania nabytym majątkiem. Wynajęcie lokalu, uczestnictwo w decyzjach wspólnoty mieszkaniowej, czy w końcu zbycie nieruchomości są możliwe po oficjalnym przypisaniu właściciela do kupionego lokum. Następuje to po przygotowaniu przez dewelopera odpowiednich dokumentów, które warunkują […]

Z kim się kontaktować?

Od blisko 30 lat dbamy o wysoką jakość zarówno mieszkań, jak i standardów obsługi ich mieszkańców. Chcemy, by nasi Klienci czuli się bezpiecznie i pewnie, nie tylko przed podjęciem decyzji o zakupie mieszkania, ale również po jego odbiorze. Wychodząc naprzeciw najczęstszym pytaniom, przedstawiamy specjalistów oraz działy, które w profesjonalny sposób udzielają informacji na każdym etapie […]

FAQ

Jak zmienić dane adresowe w umowie? Wystarczy przekazać nowe dane adresowe do Opiekuna Klienta. Czy można obejrzeć mieszkanie przed odbiorem? Tak, zgodnie z zapisami  w umowie można dwukrotnie umówić się na wizytę na budowie, należy skontaktować się bezpośrednio z Koordynatorem odpowiedniej inwestycji. Jak zmienić formy płatności w umowie? W tym celu należy skontaktować się z […]