Archicom sprzedał 363 lokali w III kw. 2018 r.

Grupa Archicom sprzedała w trzecim kwartale 2018 r. 363 lokale, a łączna tegoroczna sprzedaż wynosi 1009 lokali. W najbliższych miesiącach do oferty trafią kolejne projekty.

Jesteśmy zadowoleni z wyników sprzedaży w tym roku. Po dziewięciu miesiącach mamy sprzedanych ponad 1.000 mieszkań, czyli nieznacznie więcej niż w 2017 r. Klienci doceniają i chętnie wybierają mieszkania w ramach naszych wieloetapowych osiedli społecznych, dzięki czemu bez uruchomienia nowych inwestycji jesteśmy w stanie utrzymać sprzedaż na zadowalającym poziomie – mówi Krzysztof Andrulewicz, prezes Zarządu Archicom. – W naszej ofercie znajduje się kilkukrotnie wyższa od konkurencji pula lokali znajdującej się w końcowej fazie realizacji, co odpowiada na potrzeby rynku. Planujemy też uruchomienie kolejnych inwestycji na obecnym banku gruntów, dzięki czemu klienci będą mogli wybierać zarówno spośród sprawdzonych flagowych projektów, jak również nowych w topowych lokalizacjach – dodaje.

W trzecim kwartale 2018 r. największą popularnością wśród klientów cieszyły się mieszkania na wrocławskich osiedlach Olimpia Port, Słoneczne Stabłowice, Na Ustroniu i Cztery Pory Roku oraz na inwestycji Łąkowa w Łodzi i Przylesie Marcelin w Poznaniu.

Oferta mieszkaniowa Grupy to obecnie 1.800 lokali dostępnych w kilkunastu projektach mieszkaniowych we Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Poznaniu oraz Trójmieście. Zabezpieczone przez Grupę grunty pozwalają na budowę około 5.700 mieszkań.